Download Kumpulan Lagu hullera

Album hullera

    Artis:
    Notice: Undefined variable: artist in /home/admin/web/webndewo.com/public_html/contents/themesDb/viomagz2/artist.php on line 71
    Judul:
    Notice: Undefined variable: track in /home/admin/web/webndewo.com/public_html/contents/themesDb/viomagz2/artist.php on line 72
    Album:
    Notice: Undefined variable: album in /home/admin/web/webndewo.com/public_html/contents/themesDb/viomagz2/artist.php on line 73
    Genre:
    Notice: Undefined variable: genre in /home/admin/web/webndewo.com/public_html/contents/themesDb/viomagz2/artist.php on line 74
    Ukuran:
    Notice: Undefined variable: size in /home/admin/web/webndewo.com/public_html/contents/themesDb/viomagz2/artist.php on line 75
    MB

Hullera Biarkan

Hullera Biarkan
Dulu dorang pandang rendah, SAY
Budak nakal takkan berjaya, SAY
Aku buat jadi kerjaya, SAY
Buat korang naik gila, WEY
I keep it real with my homie
JB-BJ sampai mati
We wake and bake hari-hari
Takde duit makan maggi
Adalaksa ada kari
Hari lu lain hari
Hari gua hari-hari Ay
They keep on membenci
But I’m here getting money
Lepas satu masalah lepastu satu lagi
Sampai bila weh nak hidup susah macam gini?
Dari pagi sampai malam gua kerja ot
Tapi kenapa masih tak kaya-kaya lagi?
Kusyuk tulis lagu sampai terbit Matahari
Sampai lupa nak breakfast sarapan pagi
Cita-cita nak jadi rapper sekadar mimpi
Harapan untuk buat ni jadi punca rezeki

Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata

Kita mula dari bawah tapi sekarang dekat atas
Biar orang buat kita ada hari Tuhan balas
Sampai bila takkan berjaya kalau asyik-asyik malas
Jadi manusia berguna walau perangai macam agas
Bagi perhatian bila diberi pesanan
Doa ibu aku buat jadi bekalan
Bila dah senang nanti jangan lupa kawan-kawan
Bantulah mereka yang sedih dan dalam kesusahan

This life is more than just money and fame
I do this for my squad and for my fam
I swear to God, man this is not a game
Just watch me do it I’ll be a star one day

Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata

Oh jangan sesekali kau jatuh dan terus berserah
Percaya pada takdir dan usaha yang dikerah
Walaupun masih ada yang menghina dan mengata
Tak usah takut untuk lawan demi perkara benar
Persepsi kita berubah ubah dan tak mungkin sama
Tapi tak usah lah berbalah kerna perbezaanya
Aku masih aku walau jauh mana pun berada
Kirimkan lagu ini tuk mereka bila ku tiada

Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Biarkan mereka berkata
Pekakkan telinga pejamkan mata
Page 1 of 1
1